De informatie hieronder vermeldt de verzendkosten voor bestellingen .
Zoals alle bestellingen per aangetekende post of speciale aflevering worden verzonden zullen ze dan ook allemaal een handtekening nodig . Je moet beschikbaar zijn op de door jou gekozen afleveradres om te tekenen voor uw pakket 8:00-18:00 maandag tot en met vrijdag . Stuur het ergens kan betrouwbaar worden ondertekend voor als uw plaats van werk of een buurman .
Als postadres worden voorzien van onjuiste of gebrekkige informatie resulteren in niet - levering , zullen klanten in rekening worden gebracht de extra portokosten zo opgelopen
Wij garanderen dat de producten die worden verkocht op onze website zijn 100 % nieuw en vrij van gebreken in materiaal en afwerking .
Alle producten die worden verkocht op onze website hebben een garantieperiode van een jaar , tenzij anders vermeld . De producten zijn gloednieuw en vrij zijn van defecten in materiaal en kwaliteit . Onze gedetailleerde garantie beleid is als volgt :
Tenzij anders vermeld, garanderen wij onze producten voor 1 jaar onder normale , niet-commercieel gebruik .
Haal uw gratis ACE Insurance voor accu en acculader ( ALLEEN ) . Na negentig ( 90 ) dagen en maximaal een ( 1 ) jaar na aankoop , wij zullen , onderworpen aan inspectie , reparatie van de defecte accu of vervang deze door een nieuwe of gereviseerde unit . De aangifte moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer, dat wordt afgegeven op verzoek , en moet worden verzonden prepaid . Een verzendkosten korting zal worden uitgebreid tot de klant in het geval dat een defect in materiaal of afwerking wordt bevestigd . Tenzij anders aangegeven , de garantieperiode is een jaar na de oorspronkelijke datum van aankoop . Een vervangend artikel , indien verzonden , niet opnieuw opstart of op enigerlei wijze te verlengen de garantieperiode .
Voor accu's of batterijen aanverwante producten , celcapaciteit uitputting na verloop van tijd onder regelmatig gebruik is normaal en is geen indicatie van gebrek. Een accu die tachtig procent behouden ( 80 % ) van zijn oorspronkelijke capaciteit na een jaar wordt beschouwd als normaal .
Voor accu's of batterijen aanverwante producten , de garantie vervalt wanneer de batterij is niet goed geladen , geïnstalleerd of misbruikt op enigerlei wijze , of als het etiket en / of bar gecodeerde garantie etiketten zijn verwijderd of veranderd zijn . Indien van toepassing , moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt door de dealer of verkooppunt waar de accu oorspronkelijk is gekocht .
Als u van gedachten verandert en het item wilt retourneren voor een terugbetaling , dan kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice en het verkrijgen van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) -nummer binnen vijftien ( 15 ) dagen na aankoop . Terug binnen dertig ( 30 ) dagen na aankoop , kan regeling worden getroffen voor de uitwisseling , krediet of terugbetaling bij onze discretie . Een product teruggestuurd voor terugbetaling of omruiling moet in de originele verpakking , en het moet compleet en onbeschadigd zijn . Klant is verantwoordelijk voor verzendkosten op de geretourneerde artikelen . Voor uw veiligheid , raden wij u aan uw retourzending te verzekeren tegen verlies of schade , en dat je een verlader die u kunnen voorzien van bewijs van aflevering te gebruiken . Onze terugkeerbeleid is om de aankoopprijs terug te betalen ( niet inclusief Verzendkosten ( servicekosten inbegrepen) ) .
Deze garantie geldt niet voor apparaten , zoals computers of camera's die worden aangedreven door onze accu's . Wij zijn niet verantwoordelijk voor het oneigenlijk gebruik van ons product ( en) worden gehouden .
Drie maanden gratis garantie wordt verstrekt voor promotionele items uit de oorspronkelijke datum van aankoop onder normale en niet-commercieel gebruik . Vervangende artikelen , indien uitgegeven , niet opnieuw op te starten of op enigerlei wijze te verlengen de garantieperiode .
Alle items wanneer zij worden teruggebracht om welke reden dan moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer , dat wordt afgegeven op aanvraag bij info@any-batteries.co.uk of het invullen van het aanvraagformulier . Items die zonder RMA # zal vertragen het proces of worden genegeerd .
Als u niet tevreden bent met ons product ( s ) , neem dan contact met ons op om een RMA -nummer te verkrijgen binnen de vijftien ( 15 ) dagen na aankoop . En producten moeten worden teruggezonden 100 % compleet , inclusief alle onderdelen , originele dozen en verpakkingsmaterialen , handleidingen en andere accessoires die door de fabrikant . Wij behouden ons het recht voor om een vijfentwintig procent restocking fee ( 25 % ) voor de niet-defecte rendement .
Een vervanger zal worden geregeld voor alle defecte producten terug , onder voorbehoud van verificatie van defect . Echter , moeten de producten zo terug zijn 100 % compleet .
Verzoek tot terugbetaling zou worden geaccepteerd ALLEEN wanneer vervanging items zijn niet beschikbaar .
Verkrijgen van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) -nummer : Alle items wanneer zij worden teruggebracht om welke reden dan moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization ( RMA ) nummer , dat is uit te geven bij het invullen van de aanvraag of het aanvragen via info@any-batteries.co . uk . RMA zijn slechts geldig gedurende dertig ( 30 ) dagen ( poststempel of drager geplaatst door de 30e dag ) .
Onder RMA aan de buitenkant van de verpakking : Het moet duidelijk worden weergegeven op de return-verzendkosten etiket van de verpakking . Pakketten zonder RMA worden niet geaccepteerd .
Binnen dertig ( 30 ) dagen : Producten moeten worden geretourneerd binnen dertig ( 30 ) dagen na de uitgifte van de RMA . Pakketten ontvangen na de 30e dag niet zal worden geaccepteerd en zal worden teruggegeven aan de klant .
Verpak in originele verpakking : Afgesloten alles oorspronkelijk ontvangen , inclusief alle handleidingen en aanverwante materialen . Plaats het verpakte product in een beschermende buitendoos . We moeten alle originele producten ontvangen om uw terugkeer of uitwisseling te verwerken . Wij zijn niet verantwoordelijk voor de producten die zijn beschadigd als gevolg van slechte verpakking , beschadigd verpakking , of verloren zendingen . Producten moeten worden teruggezonden 100 % compleet , inclusief alle onderdelen , originele dozen en verpakkingsmaterialen , handleidingen , blanco garantie kaarten , en andere accessoires die door de fabrikant .
Nadat we het terug te machtiging aan de bank , zal krediet verschijnen op de verklaring van de klant binnen een tot twee facturatieproces , afhankelijk van de tijd die nodig is voor de kaart uitgevende bank om een dergelijke transactie te verwerken . Krediet zal worden afgegeven voor een deel kosten en belastingen, exclusief eventuele re-stocking kosten ( indien van toepassing ) . Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald in alle gevallen . Restitutie zal worden gemaakt met dezelfde betaalwijze zoals de oorspronkelijke volgorde . Creditcard restitutie zal alleen worden gedaan op dezelfde kaart gebruikt voor de oorspronkelijke aankoop .
Stuur ons een email , niets terug te sturen naar ons zonder het verkrijgen van een RMA-nummer eerst . Het kan vertragen Krijgt u een vervanging of terugbetaling als we ontvangen alleen producten terug zonder voorkennis .